BLOG YANG MENGANTUK


Ok la! Ok la!. Aku admit sapa baca blog aku beliau akan mudah tidor, InsyaAllah. Beliau juga tak payah baca surat khabar. Lebih over ialah beliau seperti membaca buku “Chicken soup for the soul”. Gila kejam!!!

Gini la, blog aku ni umpama sutratkhabar la jugak. Ada cerita merepek, ada fakta, ada gossip dan lain-lain. Kira balance la kan?? Tinggal lagi aku tak carut sapa2 ja dalam ni. Masih mengekalkan kesucian.

So sapa yang nak baca, silalah tahan pancaindera anda. Aku tak paksa.!!!

Adios! Mau berpacking ke K.L sekejap.

Leave a Reply

