update???


Takdak apa nak di upadate. Takkan asyik nak cerita pasal diri sendiri. Ni bukan diary peribadi. Nak bagi semua orang baca hal personal.. kan? Bagi sesetengah orang, blog ni tempat dia meluahkan segala-galanya. Semua hal peribadi, putus cinta patah hati, meraih simpati pun nak ditulis disini. Ada juga menggunakan blog sebagai medium menyebarkan maklumat dan dakwah.

Ada juga gunakan blog tempat mencurah idea dan penulisan. Ada juga tulis blog nak kutuk dan sumpah seranah orang. Malah ada juga yang gunakan blog untuk mencari dan menambah rezeki. Terpulang lah pada diri masing-masing untuk menggunakan kemudahan ini.

Masing-masing punya cara sendiri dalam mengekspressikan diri. Kalau ada pemikiran dan pendapat malah cara orang blogging yang korang tak setuju dan tak puas hati, Itu cara mereka. Hal mereka. Ekspressi diri mereka. Biarkanlah. Asalkan tidak menjejaskan keselamatan negara ataupun terpaling akidah.

Aku? Takde standard format dalam berblogging. Tak paksa sapa-sapa baca. Tak berniat nak serabutkan kepala sapa-sapa. Kalau ada sapa2 yang terasa, anggaplah sapa yang makan cili, dia la yang rasa pedasnya.

One thought on “update???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s