letih


Ya Allah letihnya minggu dan bulan ini. Macam-macam jadi. Tapi yang paling letih ialah semua assigment aku sangkut dan tertangguh. Lebih meletihkan semua nak submit minggu ni. Lepas ni 6 writing assigment more to go. 1 proposal. 2 presentation. 1 kertas untuk pembentangan seminar…

Dan tadi pagi Prof Ali secara prinsipnya bersetuju jadi Supervisor aku sem depan untuk dissertation. Mamat ni garang dan cerewet. Ada yang penah nangis kena tiaw ngan dia. Tapi aku tak kisah pasal dia ni power dan jenis nak mengajar. Dah la aku bukanlah jenis genius semulajadi. Need to prepare the proposal during semester break pasal sem depan aku kena lanyak dengan 3 subject dan 1 disertation aka master project. Wish somebody can help me out… Nak nangis ja rasa. Budak-budak fresh grad ni lepak ja. Kitaorang mahasitua ni yang susah nak catch up dengan writing banyak2 ni.

Well, master ja… bukan susah pun… kan?????

Leave a Reply

