sejuknya hati….


Sejuknya hati bila kita tahu ada orang mendoakan kebaikkan untuk kita…
Tidak diberitahu bila kita didoakan…
Tapi bila kita ‘tertahu’.. alangkah sejuknya hati…

Mana tahu sewaktu dia berdoa pintu rahmat dibuka,.. doa diangkat..
Kita tidak tahu bila doa kita diangkat.. kan..

Terima kasih kalau ada yang mendoakan kebaikkan untuk aku…

Aku juga mendoakan kebaikkan untuk dia, kau dan kalian semuanya..
sebagaimana kalian mendoakan aku sebaiknya..
Diterima atau tidak doa aku.. aku serahkan kepada Allah jua..
tapi aku ikhlas mendoa..

Amin… ya Rabbal Alamin..

.

One thought on “sejuknya hati….

Leave a Reply

