akudahtua…


Akudahtua..huhuhu
Aku tak boleh balik masa muda-muda..
zaman dulu-dulu.. zaman warna-warni, zaman2 kentut wangi…

Akudahtua…huhuhu
Kederat pun tak banyak lagi dah tinggal
sikit-sikit nak betulkan mana yang bengkok tu bolehlah.. (jangan sampai patah sudah)
Tu ja yang aku mampu buat..

Akudahtua… huhuhu
Semua yang aku tak suka… yang sesak dan yang bervirus
Aku dah deletekan dari memory otak, cakera keras laptop dan sim kad telefon bimbit..
sebab.. aku sedang bersedia, bilamana nyanyuk kelak..
aku tak meracau bukan-bukan..

Akudahtua.. T.U.A = TUA… huhuhu
aku tak boleh balik zaman muda-muda
atau ‘undo’ apa yang ternukil dalam suratan tuhan..
aku kena terima.. apa yang aku kena terima
dan aku teruskan hidup macam biasa…

Pasal akudahtua.. huhuhuhu…

3 thoughts on “akudahtua…

Leave a Reply

