aku marah ni…


Dia ” Aku marah ni, aku tak suka pun kamu cakap macam tu”

Aku ” la,, napanya?? bukan aku ngutuk orang pun”

Dia ” Aku tak suka kau sebut-sebut lagi hal tu,, aku benci mendengarnya”

Aku ” hahahaha.. kenapa harus dibenci???”

Dia ” Kau pikir lucu ek?? Aku serius,, lihat muka ku,, ada aku ketawa???

Aku ” baik, aku tak sebut lagi,,, puas hati?”

diam..

dan kami sama-sama ketawa,,, eh! tadi serius sangat… hahahaha..

….

mungkin ada benarnya… sometimes somethings are best to be left unsaid…

pokok pangkalnya aku happy dengan apa yang aku lalui sekarang ini!.. kenapa perlu aku bersedih di atas kesedihan yang tidak perlu…

Terima kasih Allah… atas kurniaanMu ini.

Leave a Reply

