Aku dah cakap. Jangan membantah. Kan dah kena tulah.. Aku ini punya kesaktian lowh!

“Sekarang mau membantah-bantah lagi kata-kata aku??”

oh ya…gf aku juga punya kesaktian tau.. jangan sebarang ketawakan dia ya..

nah… sekarang satu rumah kamu basah kerana kamu “elehkan” dia bila dia kebasahan…

sekarang kamu percaya??

tettttttttttttttttttt!!!!

hahaha… jangan percaya,,,

kebetulan aja semua yang berlaku..

tidak ada satu kejadian pun yang akan berlaku melainkan dengan izin dan ketentuanNya…

jawapan biasa kamu

“taulah aku”

Aku tau kamu tahu… aku saja ja,,, takdak bahan nak tulis blog

jadi aku bahankan saja kamu,,,

kehkehkehkeh…

titik.

Leave a Reply

