Aku dan kesempurnaan..


Dia berkata

” Aku tidak mencari manusia yang sempurna… kerana untuk apa aku miliki dia kerana dia sudah cukup sempurna”

” Kalau dia cukup sempurna,, pastinya dia juga tidak pantas untuk aku,, kerana aku ini tidak sempurna,, kenapa mahu memiliki aku yang tidak sempurna andaikata dirinya sendiri sudah cukup sempurna”

” Aku mencari yang tidak sempurna kerana aku berharap dia akan menampung ketidaksempurnaan aku,,, dan aku juga berharap aku dapat menutup ketidaksempurnaan dia”

Aku,, “hemmmmmm!!!”

Tiba-tiba teringat en Jerry Mc Guire punya dialoge; ” you…. complete me!”

tetiba jugak aku rasa nak letak lagu ni…

Lagi best kalau ada dialog..

Lagu yang aku play patploh kali dari Anak Bukit sampai UUM…selain lagu The Call..

Leave a Reply

