naik mencanak


Huh!

Punya la seksa aku nak menurunkan berat badan haritu. Kalau naik,,, mencanak-canak. demmmmmmmm!!! lepas raya hingga kali terakhir aku timbang petang tadi,, tup-tup naik 6 kilo… Ha! amek kau.. Hari tu elok2 ja dah capai berat ideal..

Konpius!konpius!. Nak kata makan banyak,, tak juga.. Dua tiga hari ni ja kot aku melantak bagai. Saat paling kronik yang berlaku kepada nafsu makan aku pun lepas raya hari tu. Skang macam stabil sikit gaya pemakanan aku.Agaknya la,, hehehe.

Tak pun,, aku rasa kan,, mesti mesin timbang yang letak duit doplosen tu rosak. Tipu ja semua tu. Walhal aku sebenarnya menten ja. Mesin-mesin ni mesti dah pakat nak saiko aku..

Baju-baju ni pun sebenarnya semua mesti shrink ni. Seluar pun sama ja kekdahnya. Talipinggang pun makin pendek ja, Semua barang ni tak kualiti. Sebab tu makin lama makin kecik..

Cik D kata aku senang hati,, sebab tu gemuk?? Ada ke kajian santifik bagi membuktikan statement awak?? elehhhhh sesedap rasa dia ja.. hoh!

Pokoknya mana ada aku gemuk,,, Aku tidak gemuk…. tidakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

2 thoughts on “naik mencanak

  1. Bukan sesedap rasa la…saya ckp dari hati, apa yang saya rasa! hehe. Yalah, senang hati sebab semester ni dah abis. So saya ni, makan macam biasa pun..tp berat x naik sebab apa??? Sebab tension project paper!! huhu.. so, agak2 bleh pakai dak statement saya ni?🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s