nak buat cemana..


Dua tiga hari ni mood nak menulis thesis aka master project  ni hilang. Puas aku cari. Tak jumpa-jumpa. Ingat kalau dah siang kantoi, malam bleh la pulun… hemmmm hampeh jugak…

Dah dua hari aku mai library, tapi takdak hasil. Semalam siap lencun lagi dek hujan yang maha lebat.. punya la semangat. Konon  lepak library keja jalan la… kununnnn!!!.  Mungkin betul kata lecturer aku, kalau nak menulis ni kepala kena tenang, hati kena lapang. Baru idea datang mencurah-curah. Ni nak siapkan satu page pun makan hari… adoila…

Mungkin dua tiga hari ni hati aku tak berapa nak tenang. Tu yang rasa nak pi cuti2 malaysia je wiken ni. Nak pi cari ayaq gamat ngan cokelat murah sat kat Langkawi. Memang la pi jalan time2 cuti skolah ni mahal,,, tapi keadaan amat memerlukan. Bak kata ex-hosmet aku  yang tinggi lampai dan kacak bergaya…”bohhhhhhhhhh cukop! “””

Last week dah berjimba ke penang bersama sahabat baik aku dan adiknya ; yang mempunyai seorang bf yang hensem. …disamping secara tidak sengaja telah tershopping  seketoi dua persalinan..Niat cuma meneman orang bershopping, tapi aku lak yang lebih2.. This week, kena racun dek budak2 ni ke Langkawi pulak..” huh! Kuat berderat (berjalan) la awang sorang ni…” Kata seorang kawan aku yang sedang dilamun cinta…

So apa motif aku menulis ni…???  Takdak motif.. Saja ja… pasal otak ada sikit jammed…

 

Kesimpulannya.. Sokonglah barangan buatan Malaysia…

Leave a Reply

