terima kasih,, terima kasih


Semenjak dua menjak ni hidup aku kelam kabut sikit. Ni selagi tak siap menda alah ni tesis ni. Eeeee!!! sakit jiwa aku.  Tapi disamping kesakitan jiwa yang aku alami ini, aku nak ucapkan terima kasih kat kawan2.

Terima kasih pasai concern dengan status aku skang ni. Terima kasih kepada yang tolong2 tengok line untuk aku. Lawak tul la korang ni. Tapi aku tau niat korang baik.

Teruskan usaha murni korang. Aku sentisa menyokong korang. Support! beb support!.. hahahaha..

Haih macam2 la kawan2 aku nih..

****

Skang ni,, bila aku dah takda apa2…inilah masanya aku tau mana satu sahabat2 aku…

Kepada yang berkenaan yang bergelar sahabat,,

Terima kasih banyak2 for stand by me. Aku hargai sungguh2..

5 thoughts on “terima kasih,, terima kasih

      1. nama penuh la. skema la katakan…hehehe. komen la dulu, pasni kalau ada yg membara didada lg, sy x leh komen dah! hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s