birthday treats lagi???


Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang masih lagi sudi membelanja aku sempena hari tua aku yang ke-23… tettttt!!!!! 23 ke????  huahuahua…

Tertera dibawah merupakan kawan baik aku miss Twin. Solo lagi beb.. sapa berkenan sila tinggalkan no telepon anda disini…

Anyway thanks to them, Dina and Diana kerana telah membocorkan poket mereka membelanja aku di kedai pakcik Kenny iaitu sedara tiri sebelah marka angkat kawan depa… ha! merepek!merepek!

Twins

.

.

.

aku dan sifu dina

 

 

Thanks juga to “somebody’ – ehem!ehem! —> ha! jangan nak bergosip ek; yang aku tak berani nak sebut nama kat sini…. takot kontroversi  plak…  yang pentingnya  beliau juga turut bersama-sama menghabiskan duit beliau di Kedai pakcik Kenny.

Alhamdulillah..!!! Rezeki Allah… brppppp!!!!

……….

Disamping itu, tidak lupa juga ingin aku ucapkan salam takziah kepada sahabat2 aku yang telah menjadi mangsa kepada kekejaman lane boling… kah!kah!kah!… sorry ye dik… Sila bertapa di gua hantu dulu baru datang semula mencabar pendekar jaki… huahuahua…

Tu la org tua2 dah pesan.. kontrol sikit lubang idung tu kalau dah menang 1st game… bila 2nd game dan seterusnya kan dah panjang moncong awak lepas tu…

kekekeke…nanti kita repeat ek… Bwak bersabar…

Sekian

4 thoughts on “birthday treats lagi???

  1. hek eleh, perasan..biasa la kalah dan menang adat permainan, tp hengat akan ku tebus jua kekalahan itu..pada hari tersebut, kegumbiraan hak milik aku,,,hahaha…

Leave a Reply

