biaq pi lah


“Biaq pi la depa nak kat apapun, depa ada mulut”

OOOOO depa ja ada mulut. Habih mulut aku nak letak kat mana??

“Biaq pi la, dah rezeki dia

Hello.. kalau tuhan nak tarik balik rezeki, anytime tau.. Takan ustaz depa tak ajaq?? Huh!

” La ni dia kat atas, sok2 dia tak tau tempat dia katna lagi, Biaq pi la, kita tengok je la nanti”

Sampai bila nak tengok kalau semakin tengok semakin menyakitkan mata

“Dia nak gelak? biaq la dia gelak selagi buleh, esok2 dah penat nanti dia berenti la”

Apa dia ingat aku masuk raja lawak?? nak gelak2 pehal??

“Ginilah.. Kita biaqpi la dulu buat masa la ni. Buat taktau ja. After all, hang dah tutup buku dah pun. Hidup hang pun dah makin jernih aku tengok”

“Jangan cepat melenting. Dia provoke hang je tu. Aku rasa dia saiko… tengok hang bahagia”

Bahagiakah?? ngeeeee.. bahagia la kot.. kehkehkeh!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s