blog aku..dan dia


Terima kasih kerana ada yang sudi hari2 singgah kat blog aku. Blog aku ni umpama territory aku dalam meluahkan apa yang aku rasa molek untuk dikongsi. Aku harus jujur dalam meluahkan kata dan bicara.  Inilah aku, kepada sesiapa yang benar2 mengenali aku.

Ruang bicara aku luas. Subjek penceritaan juga pelbagai2. Dunia penceritaan aku lebih berwarna, daripada hanya berbicara tentang ‘dia. Naik turun hidup aku bukan hanya disebabkan ‘dia‘. Cerita cinta dan patah hati juga sudah tidak lagi relevan untuk dikaitkan dengan ‘dia’.

‘dia’ pun sudah lama aku sisihkan daripada item di dalam kedua2 hemisfera otak. Buat apa nak semak otak dan sakit hati. Malah nanti aku akan membosankan diri aku dan readers yang lain (banyak ke readers?), kan?

Sebelum aku menutup bicara, mahu aku katakan ini;

” memang benar, aku bersyukur kerana tidak ditakdirkan jodoh aku bersama ‘dia‘, sesungguhnya aku bersyukur sangat2!. Terima kasih Allah”

titik.

pengumuman sampingan:dia‘  di sini bermaksud bukan hanya dia‘. Tergantung kepada sesiapa yang mahu merasa empunya diri adalah ‘dia‘ didalam tulisan diatas.

6 thoughts on “blog aku..dan dia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s