jatuh chenta??


Entry ni aku nak jiwang2 skit. Sila jangan muntah bila membaca okai??  hehehe!

Korang pernah jatuh chenta? kepada yang pernah, mesti korang tau bagaimana nak terkeluarnya  jantung menahan getar rasa.

Perasaan yang sukar nak digambarkan dengan kata2.  Satu rasa yang jernih dari lubuk hati yang paling dalam. Bila kita cinta, kita akan benar2 cinta. Kita akan ikhlas dan mengikhlaskan diri. Rasa macam tak mahu keluar sesaat pun dari rasa indah ini. kan?

Bagi definisi diri aku, Cinta adalah satu ikatan hati yang suci. Hanya hati yang suci sahaja akan merasai keindahan sebuah CINTA.

Adakah aku sedang jatuh chenta…??? hemmmm!!!  tanda soal yang besar…

jatuh itu sakit… mau sakit lagi??? oh tidakkkkkkkkk!!!!!

titik!!!!

 

7 thoughts on “jatuh chenta??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s