ntah hapa-hapa


“you dah banyak senyum dah sekarang kan???”  Patutla…..

“Patutla????”

“Patutla nampak muda….”

Aku?? nampak muda..??  ya ak awww!! (Aku tidak bertanggung jawab sekiranya statement ini membuatkan siapa2 termuntah hijau!!)

Mudakah??? oh tidakkk!!!! aku da masuk 3 series okkkkk!! diulangi 3 series!!!!  tak rasa muda pungggggg!!!

Tapi la kan.. saja ja nak bercerita…dalam banyak2 kenalan baru, yang dok congak2 umo aku ni kan,,  cuma sorang ja yang berjaya meneka umur aku dengan tepat..;

iaitu cik akauntan… siap buat calculation bagai tuuuuuuuu!!!  perghhhhhhhh!!! memang dasar makan number, tido number la minah ni!!!!  gua suspek lu la beb!!Tabik springgg!!

Oh… entry yang ntah hapa2!..

Sorry!!!

5 thoughts on “ntah hapa-hapa

Leave a Reply

