mengurut???


yezzaaa!!! Aku sedang dalam sesi membetulkan urat kaki aku yang bersimpul. Tiga hari berturut2 beb. Hari ni hari first. Sakit berurut ni boleh tahan jugak la. Penangan tangan orang lama la katakan.

Kalau ‘massage’ ok la jugak kan..kira sedap la , nak2 kalau tangan yang mengurut tu lembuttttttttt je. hehehehe (gatai noooo!!!). Ini tidak, tekan sana..adoi… tekan sini… adoi.. pendek kata berair mata aku sepanjang sesi pengurutan. Azab beb. Satu jam macam satu tahun. Tapi nak baik punya pasal, aku tahan je la.

Sebenarnya kaki aku ni da lama sakit. Cuma tak ada kesempatan nak berurut. Esok sehari lagi, tapi esok siap kena check up urat2 kat badan bagai. Dengan erti kata lain, badan pun kena urut sekali. Mampuih la den.

Semalam baru ja sakit dek penangan Dentist, siap kena telan painkiller lagi. Hari ni giliran  tukang urut pulak. huhuhu… nasib hang la.. demi sebuah persediaan…uhhhh!!!!

 

One thought on “mengurut???

Leave a Reply

