malas… malas..


Terasa malas nak menulis sebenarnya…

Tapikan.. belakang cuping telinga kiri ni terasa gatal lak kalau sehari tak merepek kat sini.. inilah dunia merepek makan kerepek aku…

Sehingga  saat entry ini ditulis aku baru sempat tidor selama 1 jam sahaja dari semalam…sebaik la ada sorang kawan yang tolong aku tunggang terbalik dari pagi tadi sampaila selesai jilid bagai… terima kasih na chekkkkk. (terima kasih ja ka emzack??  …huish!!! ada la seprais untuk u nanti)…

Malas yang kedua ialah malas tahap  gaban nak kemas baju untuk trip esok ke Pulau itu. Memandangkan pg dengan geng2 yang bekerja maka kena le pg lepas opis hour..apo nak buekkkk.. layankan ajeeeeeeerrr!!!

oh ya.. ada ‘orang itu‘ sedikit jeles dengan mengeluarkan statement “asyik jalannnnnnn je”. hahaha… kasi chance la beb,, nanti keja tak merasa dah semua ni.

Dannnnnnnnnnn….yang paling aku malas ialah…. next monday dalam masa 0.0008 saat aku akan bertukar menjadi penjawat awam sepenuh masa. Tak leh la lagi feeling2 student… Tak leh la lagi tido sesuka hati… dan tak bleh la  jugak dapat elaun extra tu dah… huhuhu tak sukaaaaaaa!!!!

Kan best kalau forever aku keja dengan masa sendiri camni…..tetapi ternyata aku jenis ralittttttttt!!!! tak sesuwaiiiii!!!  Tapi hati aku memang telah terpesona dengan dunia akademik…series weiiii!!.. nak jadi professsssssssssorrrrr boleh???

And last but not least …..

Next freaking Monday…

…….Putrajaya… aku datangggggggggggg!!!!!! yennadeyyyyyyyyy!!!! padiyappa

3 thoughts on “malas… malas..

Leave a Reply

