JJCM


Semenjak aku balik KL/Putrajaya/Seri Kembangan  ni… betul punya aku JJCM. Macam mengqado’ nafsu makan je kekdahnya.

Tak takot gemuk ker Emzack??

Ahhhhhhh!!!   Lantokkkkkkkkk le. Sementara aku sihat ni,,, belasah je. Biar la ‘orang disana‘ saja yang dok berkawan dengan alat penimbangnya.. (sambil menyiapkan proposal PhDnya..)

Dari Kuala Lumpur… hingga ke Seri Kembangan… cilok di USJ… selit di Percint 11 (fud kot baru).. membawa ke Seremban sampai ke Nilai 3,  membuatkan aktiviti berjalan2 dan mencari makan telah membulatkan pipi aku yang sedia bulat… (errr…. pipi je ke yang bulatttt??? perut bagaimanakah nasibnya??)

Maka minggu ini, Nilai 3 sebagai penamat destinasi aktiviti seminggu aku melayan nafsu makan dan berjemba2 mengabiskan gaji (buta?) aku yang sebulan itu…

Seronok rupanya menghabiskan duit untuk diri sendiri… baru ku tahu…..huhuhuhu…

Malas la nak cerita panjang2… korang layankan ajerrrrrrrr la sebahagian gambar2 kat bawah ni..

chow chin chow..

p/s: Errrr… Mak enchek jom pi cari restoren korea kat batu caves wiken nih nak??

This slideshow requires JavaScript.

5 thoughts on “JJCM

  1. Restoran korea? Moh mohhh..pekenama kedainya tu? Nak google sat. Tak pun jom pi taman wahyu makan kari kepala ikan kat satu kedai tu nakkk??? Kompom lepas makan ngantoksss…

  2. haip, ada jugak tempias kat saya tu! hishhhh!

    wah…sedapnya tgk makanan. sihat boleh makan, tapi skrg awang dah sakit! apa pun x best lorrr… pasni smbung JJCM lagi ya!😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s