cerita basi sarawak..


Hujung bulan lepas.. aku sekali  lagi meeting dengan Dewan Bandaraya Kuching Utara. Ini adalah kali kedua aku meeting di tempat yang sama dalam sebulan.

This time aku bawak kamera tapi aku lupa bawak charger… Adoi! amik gambar mana yang sempat je la..since cerita ni dah basi.. tapi nak jugak aku update.. maka aku update gambar2 yang tidak relevan dengan tujuan sebenar aku ke sana…

Kalau melihat gambar2 yang aku upload nampaknya macam pegi jalan2 cari makan je kan.. Tak kan nak cerita pasal keja plak kan.. sah2 memboringkan… apa2 hal meh kita layannnnn kan ajerrrr…

This slideshow requires JavaScript.

sekian dulu cerita basi dari aku..

4 thoughts on “cerita basi sarawak..

Leave a Reply

