sengal…


dah hampir 2 minggu aku tak hapdet blog. Ada sikit2 sawang yang perlu aku sapu..

“fuhhhh… fuhh!!!” sambil menaip sambil meniup habuk yang membukit di page ni…

Kenapakah tidak hapdet blog?? owh!!… sebabnya aku sangat bizi ataupun LLB (look Like Busy)–> my former boss’s favorite quote ..referring to me. yeah right!!!!.. better LLB than sitting around and do nothing but talking… crap..!!

Kali ni aku betul2 bz. betullll tak tipuuuu. 2 minggu direct aku outstation bermula dengan bengkel di PD dan bersambung ke INTAN Sabah. Bila tengok punchcard tadi pagi… suci bersihhhhhhhhhhhh je… kekekekek..

Minggu ni baru la nak masuk opis. Letih?? Sah-sahla lotihhhhhhhh!!!.Next week kena Outstation lagi huhuhu… Tak suka!tak suka..

Kalau outstation lama2 …nanti  lama-lama terkena penyakit rindu.. Nak muntah??? silakan… bluekkkkk!!!!

Owh.. btw doakan roadtax kereta aka gepren pertama aku, yang dipos dari Penang sempat sampai menjelang jumaat. Kalau tidak tak dapek la aku nak konvoi ke Terengganu wiken ni…

Doakan keselamatan perjalanan kitaorang pergi dan balik

One thought on “sengal…

Leave a Reply

