asal itu ja zaki…


Dua tiga menjak ni memang aku menjadi bahan dikalangan puak2 sejahanam di opis nih… 

Asal ada cerita sensasi je…yang dijadikan sample ayat.. zaki

Asal ada gosip terbaru je…yang nak dicontohkan…zaki

Asal ada kes JAWI je….yang nak diperingatkan..zaki..

Asal ada awek cun disekitar opis… yang hendak ‘dimatchkan’ dengan…zaki

Dalam meeting pun kalau ada “cerita sampingan” yang timbul.. punnnnnn zaki yang kena..

pendek kata.. mangsanya adalah zaki….

Ada je kisah dongeng yang dorang nak dikenakan aku

Memang la dorang ni suka membahankan aku, walaupun dorang tau aku tak terlibat langsung dengan kejadian2 tersebut. Tapi apa bak buek..telah menjadi hobi baru dorang membahankan aku. Tidak kira tempat .. walau dimana saja aku berada.

haih!..

Apapun,,, tak kisah la. Aku tau dorang bergurau. Selagi mana gurauan dorang tidak menjatuhkan maruah dan mendatangkan fitnah serta keaiban atas diri aku sudah…

btw bos… adalah bukan saya yang bercumbu-cumbuan di tempat itu… .. tapi….zakiiiiiiiiiiiii jugeeeee yang kena!!!

Aik! bos pun tag team membahankan aku juga?? huhuhuhu hempehhhhhh!!!!

3 thoughts on “asal itu ja zaki…

  1. huhuhuhu….org ni kie yang baik kadang2 dilihat keji, yang keji kadang2 dilihat baik. kdg2, seorang ni nampak macam bagus, tapi orang sekeliling terus mengeji..opss..kasar sgt kalau kata mengeji kan..

    Eyla ingat lagi pesan Dr Tuah…

    Anda harus BERTERIMA KASIH kerana…

    -Anda mendapat pahala FREE bila kita bersabar!🙂
    -Perkara-perkara negative tersebut boleh menjadi pendorong atau semangat untuk terus berjaya. Kiranya sebagai satu cabaran, dan lagi banyak cabaran, lebih hebat kita hendak buktikan mereka yang memberi kata-kata negatif tersebut bahawa kita akan berjaya!
    -Dapat mendedahkan mereka yang berfikiran negatif kepada orang ramai. Sebelum orang lain kena, mereka akan tahu bahawa siapa yang suka memberi kata-kata negatif. Anda dapat membantu orang lain dengan secara tidak langsung untuk berhati-hati dengan golongan ini (tak perlu bagi tahu… orang akan dapat lihat sendiri).

    Biasanya, mereka yang memberi kata-kata negatif ini, takkan ke mana-mana oleh kerana ia mencerminkan diri sendiri yang sering fokus kepada perkara negatif.

    Jadi, jauhkan dari memberi kata-kata negatif kepada orang lain. Beri semangat dan sokongan kepada sesiapa sahaja untuk berjaya. Ia akan mencerminkan kembali kepada diri anda untuk menjadi lebih positif dalam mencapai kejayaan
    🙂

    tapi eyla tau kie ok jer kan kalau eyla pun jadikan kie ni bahan juak..hehehehehe….

Leave a Reply

