laptopku meragam


Banyak perkara yang berlaku lately. Banyak juga yang aku nak cerita. Tapi lappy masih lagi bermogok.

 

inilah cik lappy aku sebelum kejadian..

 

sengaja ja nak paw duit aku la tu, cik lappy nih.. hish!!!  pasni cik sity pulak mengepow. Maklumlah masa dah time.. kena serbisssss.

Poket ni pun satu hal..tiup banyak kali pun taknak kembung2 jugak … dhemmmmm!!!

Owh.. apakah peristiwa yang terjadi lately??

saaaaaaaaaaagnat banyak.. sampai aku pun dah terlupa-terlupa mana satu nak cerita… sampai ada cerita yang dah basi pun.

Walau bagaimanapun.. Kesimpulan kepada keseluruhan cerita ialah  —> cik lappy  yang  mogok….kesannya—>tak boleh hapdet blog..

Sekian.. terima kaseyyyy!!!

p/s: shhhh!!!! curik2 guna pc opis ni.. sebaik semua orang dah balik… tettttt

One thought on “laptopku meragam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s