konvo… yeay!!


Alhamdulillah.. setelah macam-macam jadi kat aku sepanjang buat master ni, akhirnya aku konvo jua.

Terima kasih aku ucapkan kepada semua pihak yang menghulurkan bantuan sepanjang perjalanan aku menghabiskan pelajaran ni. Ye la.. kejayaan aku ni bukan hasil usaha aku sorang-sorang ja. Ramai yang menyumbang samada secara langsung atau tidak langsung.

Cuma yang paling aku terkilan ialah mama tak sempat nak meraikan konvo aku untuk kali ini. Memang bukan rezeki aku nak bersama mama. Ketentuan Tuhan itu lebih hebat rupanya. Nevertheless, i still have my family who’s always be by my side, for better or for worst.

Konvo kali ni juga memberikan aku banyak pengalaman manis. Terima kasih kepada seseorang yang berjaya mensuprisekan aku pada hari tersebut. It was very much appreciated and I was really happy. Thanks for be there.. errr.. with a bunch of flower. i loikeeee!!!

Terima kasih juga kepada seseorang  yang bergegas dari rumah ke dewan MAS semata-mata nak bawakan aku pin dan tolong pasangkan skali untuk selepang bahu jubah konvo aku pada pagi tu.

Terima kasih sahabat kerana  sudi datang  meraikan konvo aku. Terima kasih jugak untuk bunga-bunga itu. Seriously, aku tak terfikir sapa-sapa akan bagi bunga kat aku konvo ni. Ternyata aku dapat 3 bunga yang besar-besar. Memang betul, kita akan dapat apa yang kita least expected. Memang banyak kezutan sungguh.

Kata orang, kadang-kadang tuhan datangkan kesedihan, untuk Dia berikan kita kegembiraan pada saat yang tidak kita sangkakan.

Alhamdulillah.. kesabaran aku terbayar sudah. Terima kasih Allah.

mr flowers???
me and the funny cap
my alma mater

 
my fellow graduances .. ex-classmate
the twin and I
my only family i have


4 thoughts on “konvo… yeay!!

Leave a Reply

