pijat yang jahat


Ada seekor(?) pijat yang jahat. Beliau sangat jahat. Beliau suka sangat hisap darah aku di waktu malam yang gelap. Habih kaki dan badan aku merah berbintat-bintat.

Beliau jugak bijak bermain aci sembunyi sehingga aku berputus asa mencari tempat persembunyian beliau. (aku harap beliau tidak beranak pinak kat tilam aku—> dah la tilam baru beli..mahal pulak tu.. huhuhuu .

Sekarang ni mungkin beliau telah terbunuh oleh spray pijat yang aku beli difarmasi . Hasilnya, malam-malam aku telah aman buat sementara. Itu pun setelah sebotol ubat pijat yang sangat busuk itu dispray seantero bilik. (Bilik ku tidak lagi wangi seperti dahulu.. huhuhu lagi)

Pijat durhaka yang aku tak tau mana asal usulnya. Aku doakan beliau aman di alam sana dan tidak meninggalkan baka.

 

3 thoughts on “pijat yang jahat

  1. akhirnya serangan drp tentera pepijat berhenti jua selepas berhempas pulas menggunakan pelbagai petua tok nenek..syabas!

    p/s: lepas ni bole lerr ‘berwangian’ semula..erk, wangi kah dulu?? ;-P

    1. spray pijat boleh dapatkan di farmasi. Saya beli di farmasi area bangi. But i’m sure kebanyakkan farmasi ada jual spray ni

Leave a Reply

