dah kalau begitu


Dah kalau tak bertanya mana nak tau cerita sebenar

Tapi kalau dah jadi baru nak bertanya.. nampak macam terlambat dah la pula

Kalau yang beria-ria tu kau… tak kan aku pulak nak beria-ria sama….

Pandangan aku dan kau sangat berbeza

dari perspektif pandang mata generasi yang tidak sama.

apa-apa pun

Sekali sekala, kalau asyik posisi yang sama, boring juga kan? Sesekali apa salahnya dibawah, ditepi dan ditengah.

Berubah posisi mungkin membawa kepada sudut pandangan yang berbeza.

Siapa tahu, kalau sinar disana lebih sikit cerahnya..

kan?????

One thought on “dah kalau begitu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s