serigala datang lagi…


saledetailsmontrousposter

 

Yeayyyy… pesta Encik serigala yang jahat telah datang lagi. Walaupun dengan riaknya aku telah mengabihkan beratus-ratus ringgit untuk membeli buku dan buku yang dibeli tahun lepas itu pun tak habis-habis di baca lagi, namun aku tetap akan menjejaki kelibat Encik  Serigala di MIECC Sabtu ini yakni pada besok hari.

Namun begitu, akan aku pastikan bahawa aku akan tegas mengkontrol nafsu shopping ku ini sedaya mungkin. Seawal pagi yang mungkin (pagiii????) akan aku pastikan bahawa aku telah berada di sana nanti. Maklumlah, Malaysia ni kan panas, i mana biasa panas-panas cenggini kannnn. So kena la pegi pagi-pagi tatkala cuaca al-ala madetranian.

Memetik kata-kata mamat yang duduk menetap sementara kat negara oreng putheh di  FB wall beliau ” Here we have for seasons, Malaysia has three seasons which is hot, hotter and hottest”. .  Takpela, Malaysia takde saljuuu di danau rindu  yang cold macam kat kampung ekau kek sana tu. Nak jalan2 kek sini pun berpoluh-poluh melekit, sungai tepi rumah pun humangg aiii  kotor benorrr..3rd world country la katakan. tapiii..sekurang-kurangnya kek sini ada la jugak ramai awek cool yang hot  buat semangat pegi BBW esok… jadilaaaa… eh kaitankah???

Berbalik kepada cerita asal..Berjayakah Mremzack berbuat demikian iaitu mengawal nafsu menyopping beliau? Kita saksikan kesudahannya pada minggu hadapan.

3 thoughts on “serigala datang lagi…

Leave a Reply

